Raw challenge dag 4.

Frukost: 32 oz fruktvatten och sedan en smodi på det.
Babbel: Ställde klockan på 7.30 och vaknade tung i huvudet och trött, vilket jag finner märkligt eftersom jag annars varje dag vaknar pigg 6-7,45 utan alarm. Ska ha sönerna på lunch idag med och köra hem farsgubben från sjukan och sitta ute i trädgården med yngsta dotter vid 13.00, lite mycket nu..Allt händer vid lunchtid.

1 liter vatten och vattenmelon, apelsiner, nektarin och en hög med björnbär. Har nu stått i kylen över natten. Dricker upp vattnet och gör en smodi på innehållet efter att jag silat bort alla kärnor i björnbären. Ogillar kärnor i hallon, hjortron och björnbär.
Har nu kommit i den fasen att jag försöker hitta en genväg, saknar varm mat, salt och nötter mm, mår inte urbra men vet att det kan vara avgiftning. Men man blir ju rätt osocial, imorgon tex är det lunch och tårta hos äldsta dottern och barnbarnen eftersom det är skolavslutning. Och jag sitter med ett glas vatten.......:(

Lunch: smodi på 6-7 bananer ock kokosvatten.( tog 3 bananer, vatten och lite kanel. 
Babbel: Inte mycket till lunch det inte.



Middag: Regnbågssallad med gucka.
Lite isbergssallat, mycket salladskål, 1 morot, paprika, gurka, tomater, rödlök och en mango+ en gucka på en liten zuccini, 2 avokados, lite rödlök, 4 soltorkade tomater, en halv chili, lite vatten och ett uns salt(kunde inte låta bli)
Hade gäster så tog ingen bild. 
Babbel: Är trött på sallader med frukt och en fruktig dressing...redan
Vet att jag borde äta mer och dricka mer vatten, men jag springer på toa hela tiden och orkar inte därför dricka mer.
Men piggare nu. Fastän lite förkyld.

Kommentarer

Populära inlägg