Brow Definition BD3 från paris berlin.

Smal, rätt hård penna att dra små streck som strån, där man inga har i sina bryn.
Färgerna::

  • BD1 Mörkbrun; om du är mellan/mörkhyad och har svarta/mörkbruna brynstrån.
  • BD2 Mellanbrun; om du är ljus/mellanbrun i huden och har mellan/mörkbruna brynstrån.
  • BD3 Taupe-beige; om du är ljushyad och har blonda-taupe färgade brynstrån.
Jag har ju mörkgrå/bruna strån, men eftersom håret på skallen numera går i den vackra nyansen grått, ville jag inte ha en brun penna och därför gick valet efter mycket genignuggande till BD3, men den är snäppet för ljus för mig.
Hade behövt en mer taupe eller grå.
Men det rättas till med en skugga.
Gillar den så här långt.
Waterproof är den och hade fått mycket beröm på eleven av andra köpare.
149kr på deras hemsida, men jag gav 127 på eleven.
Klart värt det, annars köper jag annastasias för minst 230 kr



Kommentarer

Populära inlägg