Nya Oriflame!


Har just kollat in webinaret på Oriflame´s hemsida om det nya i Oriflame. Oriflame är 67år i år, startade i Stockholm 1967, själv började jag som konsulent Augusti -95 och pangade nästan direkt på och vart distriktschef till först 10 st sen 20 och sen tror jag att dom nästan var 60 personer under mej till sist. Då fick jag mitt tredje barn, skaffade hund och jobbade på sjukan, det vart lite för mycket och jag gav upp chefjobbet tyvärr. Många av dom tjejorna som var mina kollegor då är still going strong och riktigt stora idag. Glad för deras skull. Tex Lotta i Motala och Yvonne i Nyköping. Hejja dom.
Det jag nu gillade allra mest i det nya var att jag kan knyta samman kunder som bor långt ifrån mej till min grupp. Behöver inte längre posta saker och ta betalt utan att Oriflame sköter den biten, kunden behöver bara gå in på min sida och shoppa loss, och får rabatt och produkter om hon handlar för 85bp. Ska kolla upp det lite mer.
  ZYC6OXD Är min kod jag ger till dej om du vill beställa hos mej vilket ger dej en första gången rabatt med 5% på:  http://beautystore.oriflame.se/8657827

Kommentarer

Populära inlägg