Bästa ögonfransnäringen?

Vilken är det bästa fransserumet eller näringen för att få långa fina fransar?
Jag har Xlash nu, men den är nästan slut och jag vill verkligen ha en ny. Men jag vill inte ha en massa skräp i den men vill att den gör nytta vilket Xlash verkligen gör...och varför då byta...hmm ja det var en bra fråga, men kanske det finns någon ännu bättre där ute som ropar på mej och jag inte hör.
Har jättesvårt att köpa samma grej flera gånger, mycket få saker jag köper igen. Men Face lotion Maria Åkerberg och estelle&thild´s neroli nattkräm och rose ottto oljan och Une green pride mascara och Hennan från iHerb och deras black soap...och och..var visst några saker som jag köper om igen.
Men jag är alltid sugen på att hitta nyheter att testa.
Uppdaterar:
Jag vill INTE köpa Xlash igen, den har prostaglandiner i sig!!!

Kommentarer

Populära inlägg