Lash P7 på Let´s deal då....

Vill bara säja att jag inte har provat denna än, och har just läst 2 negativa recensioner.(att den inte funkade)
http://www.letsdeal.se/deal/6973936
1 st för 199kr eller som jag köpte
2-pack ögonfransserum Lash P7. Värde 1 700 kr, din deal: 329 kr inklusive frakt

  • Få längre, fylligare och starkare fransar med Lash P7 – ögonfransserum
  • Köp en eller två förpackningar
  • Ögonfransserumet innehåller vitaminer, proteiner och örtextrakt
  • Lash P7 innehåller inte parabener eller prostagladianaloger
  •  Lash P7 är dermatologiskt testad och certifierad av tyska Dermatest
  • En Lash P7-förpackning innehåller 5 ml serum, som räcker för ca 6 månaders användning
  • Spara 1 371 kr  i alternativ 1

  • Vet inte om jag skrev i nåt inlägg om att jag efter att ha läst om alla otäckheter som finns i många fransserum mailade till Let´s Deal och berättade om att deras konkurrent har haft Lash p7 för 199kr och att jag inte gillar dom, och att det även söks mycket på fransnäring på min blogg nu(och läses) så här löd svaret:
    Hej Anki!

    Tack för ditt mail! Jag ska ta det här vidare till våra säljare! Tack för tipset det uppskattas alltid :) Håll utkik så får vi hoppas att den eller en liknande deal dyker upp!

    Ha en trevlig helg, vänliga hälsningar

    Lisa
    Kanske kunde jag påverka, kanske var det ren slump, vad vet jag. Men nu ska den testas iaf.

Kommentarer

Populära inlägg