Benecos natural creamy make-up Honey.

Tog vara på Allice.se slutrea och köpte mig en ljusare variant på Benicos foundation.
Lite mera åt det rosa hållet, vilket inte är så bra till min hy. Jag passar bäst åt det gulare hållet.
Här kommer lite kassa bilder på Caramel och Honey.
Ser att bilderna gör dom bägge väldigt varma i färgen tyvärr. Honey åt vänster.
Men jämför nu med Garniers BB cream som jag har i färgen medium och den är klart mörkare och varmare.




Efter att nu haft dom ett tag, blandat dom och kört dom ensamma, så har jag kommit fram till:
Dom är liite för torra för min gamla hud, dom funkar och ser bra ut, men jag känner mej torr liksom.
Använt både fingrar,händer och pensel(borde ha en roller som lägger sig i porerna;) )
Kör ett tag till innan betyg.


Kommentarer

Populära inlägg