Lösögonfransar.

Jag har nu valt att vid festligare tillfällen(eller bara ändå) valt att använda lösögonfransar i stället för ögonfransnäring. Tycker att de flesta serum och liknande innehåller en massa hormonstörande ämnen och jag är så full av hormoner ändå;) Nä men utan att skämta, enligt mig så har jag inte testat någon utom Xlash som gör nytta och den vill jag aldrig använda mer, huvva.

Skratta nu inte när ni ser nästa 2 bilder, betänk att jag inte är någon ungdom, att det är mitt första försök och att jag har mycket stela handleder pga min RA.
Men här satte jag 3 st individuella och det hade klart varit enklare om man inte vore så blind hehe men min förstoringsspegel gjorde det möjligt att göra det utan brillor.
Ut med en klutt lim på förpackningen, doppa roten vänta en stund och trycka fast brevid mina egna fransar i ytterkanten av ögat. Vipp vipp så var det klart, så coolt.



Har bara lite mineralpuder på så jag visar min ärliga sida;) Och jag tycker jag är modig!

Kommentarer

Populära inlägg