Sista från Allice.se nu 50%.



Skulle inte köpa mer, men vadå människan är så full av ursäkter att jag inte ens tänker förklara mig.
Blev detta:
1 x EcoTools - POWDER BRUSH (1200) = SEK: 119:-
1 x Wet n Wild - Wild Shine Nail Color - METALLICA (E468) = SEK: 49:-
1 x Wet n Wild - Fast Dry Nail Color - SAVED BY THE BLUE (E230C) = SEK: 59:-
1 x Wet n Wild - Fast Dry Nail Color - SAGREENA THE TEENAGE WITCH (E226C) = SEK: 59:-
1 x Wet n Wild - Fast Dry Nail Color - SAGE IN THE CITY (e225c) = SEK: 59:-
1 x Lily Lolo Gloss - PEACHY KEEN () = SEK: 139:-

Med 29kr i frakt och förskottsbetalning blev slutsumman 271kr.
Har läst att den borsten ska vara bra och jag har minst en för lite av dom stora borstarna.
Är inte så kär i wet&wilds lack men vadå, för 29.50 kan man spela lite ;)

Lacken är det enda giftiga som jag sätter på min kropp, tror jag. Har nog bytt ut allt annat mot eko.
Någon svaghet måste jag ju ha...

Tråkigt att Allice lägger ner men det har ju varit trevligt för mig. Nu har jag ju testat mycket till bra priser.
Och äntligen får jag 2 gröna och 1 blått lack så jag kan joina på Måndagar och Onsdagar.


Kommentarer

Populära inlägg