Nailart Sunday, med den första jag gjorde.

Jag tror inte jag var med på nailart Sunday med denna, tyckte nog att den var för ful och det tycker jag nu med. Mina dumma händer låter mig inte få till vridningen av handleden när jag ska på högra sidan på min vänster hand. Och min gamla ögon skulle behöva ha ett kombinerat förstoringsglas-lampa. Men man kan ju också lägga ner att måla när det är mörkt ute och kökslampan har dålig belysning...öhh
Här finns mera nailarts http://lelack.blogspot.se/

Den gamla. Sep-13
Och den nya.



Resten här nedåt är nya och en den med blixt som synes.
2 lager av Chiralty´s Asymptote, ett vackert holografiskt och med en fula trekanten Claudia svart nånting.
Det är lite mindre paddlar på dagens om ni fattar vad jag menar. Men tror nästan jag har 3 lager Chiralty på dom gamla bilderna.. Det syns kanske inte, men jag har lärt mig massor på dessa månader.






















Kommentarer

  1. Väldig fint! Och ja, den nya är ju helt klart snyggare...

    SvaraRadera
  2. Tack. Är ju långt ifrån duktig, men blev lite bättre iaf. Även mobilbilderna lite bättre med nya mobilen.

    SvaraRadera
  3. Båda fina, men den nyare ångor vassare :)

    SvaraRadera
  4. Svar
    1. Tack snälla, så kul med lite hejjarop från er duktiga.

      Radera
  5. Klart att du har lärt dig massor på bara ett par månader, syns klart och tydligt:)! Kanterna är skarpare och lackningen ser mer jämn ut än i sensommras.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men åhh, vad glad jag blir, tack så jättemycket.

      Radera

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg