Isadora marzipan.

Var så sugen på mera pastell och eftersom maken lagt fram en peng på mitt tangentbord och skrivit på en lapp, köp nåt sexigt;) han borde veta bättre haha..så blev det detta och ett essie lilacism bla.
Men grön Onsdag är det idag och jag vill gärna visa upp mina fina pastellgröna naglar, som lyser vår. Och hopp om att det går bra hos farbror Björn idag, att jag är friskare än jag känner mej vore kanon, för jag mår ganska bra faktiskt trots allt.
Men om lacket kan jag säja, 3 lager och SV. Lätt att måla med och torkar bra. Gillar det skarpt.
Kolla in fler gröna skönheter idag hos Karin det behövs i snörusket.



Tagen med blixt.


I snöljus.








 Ni kanske undrar över alla halsband och annat bling, men det verkar som min kamera fokuserar bättre om jag har nåt mer än bara handen.



Kommentarer

  1. Det här är verkligen ett trevligt lack, gillar det skarpt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan bara hålla med, alla tittar på mina händer idag så det verkar synas bra ;)

      Radera
  2. Svar
    1. Tack Karin, passar min blogg också.

      Radera
  3. Åh, det där gillar jag skarpt. Både mjuk och "krispig" färg på samma gång!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är sant, så pass fint att det kommer att användas igen. Köper ju nya hela tiden, man hinner ju inte med, men det här ska jag ha i sommar garanterat.

      Radera

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg