Isadora Peach Nectar.

I strålande solsken togs dessa bilder, men lyckades inte få med glittret ändå, hur jag än försökte.
Men det är fint aprikost med en lite mer skrovlig yta än Macaron, men den hade jag ju underkläder till. Peach nectar är solo men med 4 lager och utan överlack då.
Jag tycker det är fint om än lite mesigt, tror jag ska bronza lite och försöka igen, Juli kanske;)
Nu har jag bara Cotton Candy kvar, som var det jag föll först för. Nästa inlägg kanske.....











Med blixt och insmord med Egyptian magic:) gräslig bild.

Ozzy försöker smyga förbi kameran.






Kommentarer

  1. Jag tycker den är riktigt söt faktiskt. För att inte tala om kissen, jättefin!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Emma, det ska jag hälsa honom:)

      Radera

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg