Zao.

Söta Eva www.minouk.se  har låtit mej få prova dessa produkter, och jag är väldigt tacksam för det. Produkterna verkar fina och är helt i min linje med no poo och inget skräp som mineraloljor och annat blä i.
Ecocert och inte några djurförsök är deras policy.
Jag har blivit sponsrad men inte köpt;)  Om man vill köpa något så fick jag en rabattkod att användas av dej som läser detta, och som låter oss slippa postens avgifter  : SE000022 på www.novaconcept.se
Jag ska testa på för fulla muggar och återkommer om ett par veckor. Glömde nästan bort att skriva, att det är träförpackningar som är påfyllbara, refiller alltså, miljösmart..kanonbra. Och rediga att hålla i också är dom.

Kommer i tygpåsar.

Vit ögonskugga i smart magnetförpackning.

Svart mascara.

Läppstift i orange-röd, lite hårt att måla på först, men sitter bra och är skönt sen.

Matt topplack, vart lagom matt, snyggt.

Kommentarer

Populära inlägg