6 tomma.

Från vänster har vi Weledas lavender creamy body wash, som har varit så dryg så jag trodde aldrig jag skulle få köpa mig en ny till duschandet. Jag har gillat den, doften var lite mycket först tyckte jag men blev van och den sitter ju inte kvar lika starkt efter man sköljt av den.

Kahina Facial cleanser har typ räckt lika länge, nästan 6 månader tror jag, men då har jag bara tagit bort ögonmaken hela den tiden och kanske hela ansiktsmaken halva den tiden. Varvar med Babor.
Har redan börjat på en ny. Love.

Handtvål från South of France green tea, har väl varit ok, men föredrar den samma i Lavender.
Köpt på iHerb.
Bästa fluortandkrämen om man tycker man behöver det giftet, fluor alltså. Stark och god smak.
Köpt på iHerb.

Sen kommer en olja från Organics by Sara som jag verkligen älskat, tror den var för känslig hy. En helt perfekt olja till natten på mig. Love. Ska köpa mig en ny.

Sist kommer den numera äckligt smutsiga konjaksvampen från Karmameju, som vid detta laget har gjort sitt. Lagom peelande mellan varven. Har en ny men oanvänd än så länge. Gillarn.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg