Fabriken i Sparreholm.

Idag har turen kommit till Fabriken som öppnade i Måndags, åkte dit med äldsta dottern och hennes 3 pojkar och en kompis och hennes 2 barn.
Och  kan nu så här efteråt  konstatera att det var rätt kul, blev en rejäl kasse, 15 saker närmare bestämt.
2 skjortor och 1 piké till gubben.
2 bh,ar, 1 luvtröja, 2 morgonrockar den ena lång och den andra kort, 1 par haremsbyxor, 2 tunikor, 2 handdukar, 1 par vita kortare leggings med spets och 1 par läsglasögon= 1088kr
Skapligt lugnt med folk, lite kasst kassasystem bara men det kommer dom nog på efter hand.
Fanns mycket barnkläder och även mycket sportkläder, men inget av dom behövde ju jag.
Rätt fin inrednings avdelning, med tex handdukar och lakans set från Gripsholm.
En hel del gardiner och fina sådana där dyra doftljus som börjar på W men som nu slunkit ur min hjärna.
Ganska nära låg ett nyöppnat fik med mat, men med 2 st i bilen som är så gott som veggisar och 4 ungar som ville ha Pizza så ställde vi kosan mot Malmköping och Pizzerian.
Åt där en helt ok räksallad som då inte var helt veggo ;) 


Sen ville kidsen bada, så det fick dom. Men jag gick inte ner för den branta backen eftersom mitt knä är puckat sen igår, utan jag satte mej på fiket och intog detta.

Och hade denna utsikt:
Kommer garanterat att åka dit igen, lagom långt att åka och inte så galet stort som Ullared.

Kommentarer

Populära inlägg