Söndagens nailart är skittlette.

Inte vet jag om man får ha samma bas, men nu har jag det. p2 aloha dreams, Kiko 482 och Isadoras gold crush. Bildspams varning!!



Samma trasiga nagelband eftersom jag alltid knaprar sönder dom, blir så trött på mej själv.






Vart en lite märklig färgkombo, men tyckte flaskorna matchade varandra. Och så vill jag ju alltid prova dom otestade lacken som står och väntar. Då blev det så här. Kolla in hos LeLack om ni vill se bättre varianter på skittletter. Länk http://lelack.blogspot.se/

Kommentarer

  1. Gillar din tanke med att plocka ihop färger utifrån hur flaskorna matchar varandra. Kul idé:)
    Dessutom så gillar jag matchningen utav själva lacken också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, du har alltid nåt rart att säja fast du sett så många snyggare manikyrer i din dag:)

      Radera
  2. Tycker det var glada, fina färger ihop!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack kul att du tycker det, det gröna gör väl sitt där för att lattja till det lite.

      Radera

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg