Nailart Sunday med kunglig touch.

Jag brukar nästan alltid visa ett lack jag bär den dagen jag visar det, men detta tog jag faktiskt bort igår kväll. Basen är MaXfactors glossfinity i färgen Royal blue och sedan är det Zoya Ziv. Försök tänk bort dom knaprade nagelbanden och torra händerna. Men jag har varit i klor 2 ggr/v och då blir jag en torrboll. Jag gjorde denna manikyr 4 in 1, så fler varianter kommer. Imorgon visas den blå basen, sen finns en 50/50 guld och blå och en variant som jag bar på min andra hand, som jag gjorde halvfärdig och som jag tyckte var snygg så. För fler Söndags fina manikyrer kolla här.


Ozzy ville bli gosad men jag viftade ju bara med fingrarna åt alla håll, han tröttnade till sist och somnade.






Jätteful bild men ändå snyggaste lack bilden.

Kommentarer

  1. Oh så snyggt med guld och mörkblått - gillar hur du gjort med prickarna också! Fin kisse har du också. =)

    SvaraRadera
  2. Tack Lotta, den vart rätt ok:) Och kissar har jag 2 fina men den andra vill inte vara med på bild.

    SvaraRadera
  3. Jättesnyggt! Färgerna passar så bra ihop och denna stil ser alltid så invecklad och läcker ut!

    SvaraRadera
  4. Tack. Ja marint och guld är fint ihop. Tur det ser mer invecklat ut än det är iaf;) Dålig på knepiga saker.

    SvaraRadera
  5. Läckert! Kul variant av en prickig manikyr tycker jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, är väldigt svag för prickigt:)

      Radera

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg