Klarar nästan mitt köpstopp/ uppgradering på sjukfronten.

Men bara nästan, för igår när jag var i Eskilstuna passade jag på att bli klippt av Sofia. Sa då att mitt hår blivit så annorlunda nu när det är(harkel) mer naturellt, läs grå slingor:) Det är frissigt och stort.
Vi letade igenom hela salongen efter ett värmeskydd som också motverkade friss, och som inte innehåller nåt med mineraloljor, silikoner eller annat poo. Valde mellan abba, Kevin.Murphy och nåt mer som jag glömt. Till sist blev det K.Murphy´s smooth again som var minst pooigt, men långt ifrån rent. Ska ha det i topparna bara så jag tillät mej det.
Var inne på Kicks en sväng men av förklarliga skäl var jag inte köpsugen alls. Men sprang på 2 lack som jag tog i förbifarten och som visade sig var typ gratis, 47 kr ihop, fick också lite tester på båda ställena.
Men när jag sent omsider kommer hem och kollar postlådan så blir jag så glad, jag hade fått ett ansiktsvatten med Lavender från Sara som ska testas och recenseras. Doftar ljuvligt.
Kan också nu tala om att Mallan 3 år har vaknat ur sin narkos, pappa nr 2 är ok. Nu är det bara och vänta och se vilket håll det går åt för pappa nr1. Men det var under omständigheterna rätt ok i morse.
Måtte det hålla i sig. Ska berätta en kul historia om honom och mej i ett annat inlägg.

Kommentarer

Populära inlägg