B:O:N Facial cleanser.

Mild rengöring utan tensider, färgämnen och sulfater.
För känslig hy, rengör skonsamt.
Jag har testat 10 ml, ordinarie tub är på 75 ml och kostar 89 kr.
Men det var inte ens halvfyllt i tuben, så kanske kan räcka till max 4 gånger.
Väldigt tjock formula som jag tycker funkar bäst om man löddrar upp med lite vatten efter en stund.
Den gör helt rent utan att torka ut, skulle kunna tänka mej en stor tub tror jag minsann.
Lite phenoxyethanol som konserveringsmedel, är allt poo i den.
Gillarn:)

Men efter att jag skrivit det här igår kväll, så tänkte jag testa att ta bort ögonsminket med den, gör inte det....
Provade ena ögat och det sved det värsta man kan tänka sig, imorse vaknade jag med kladdigt öga, och det känns som det är fullt med grus.

Tänk att jag måste prova ALLT!!!

Kommentarer

Populära inlägg