Flower water Lavender by Sara.

Blev så glad när jag blev uttagen till att testa detta ljuvligt doftande ansiktsvatten. Och jag har använt det på kvällen efter sminkborttagningen, och på morgonen innan dagkrämen. Stryker runt i ansiktet med en pads med ett par/tre sprutt av vattnet på. Man doftar så gott ett tag.
Den tar bort alla eventuella rester efter rengöringen och återfuktar bra.
Jag skulle absolut köpa detta ansiktsvatten igen, men jag kan nog tycka att 219 kr för 1 dl är lite för dyrt. Men då vet jag ju hur dyrt det är att köpa flaskor och pumpar mm, eftersom jag kokat lite av varje själv. Och jag vet inte vad vattnet har för dyrt innehåll, men för mej personligen så blev det lite för kostsamt.
Kanske räcker 100 ml i 3-4 veckor och det blir ca 55 kr/v eller ca 8 kr/dag( räknar på 4 v)
Betyg: 4 av 5, priset drar ner slutbetyget ett snäpp.
Allt annat med vattnet är ljuvligt.

Så här skriver Sara själv om den:

Flower Water Lavender

Ett milt och lugnande ansiktsvatten som passar dig med
normal till torr hud. Den friska, blommiga doften passar
alla att använda efter sin dagliga rengöring för att
återfukta huden samt binda efterföljande ansiktsolja.

Kommentarer

Populära inlägg