Glossybox Februari.

Fick den i utsatt tid denna gång.



Body butter från TBS luktar te och ett väldigt starkt sådant. Innehåller Peg-100, Dimethicone och Phenoxyethanol mm

Blushet från Nicka K är skärt och duttas på med en svamp och innehåller silikoner och parabener.

2 st prover från No7 som säkert är bra om man vill ha Dimethicone gånger 4 och mängder av parabener mm mm på sin hud. Jag vill inte.

Grå ögonskugga från Marsk är väl det naturligaste i denna box, men jag och grått...nehe

B.O.N cleanser är nästan ok, bara lite Phenoxyethanol.

Jag tycker inte att det var en bra box...för mej.
Tycker inte heller att 2 ynka testers ska räknas som en produkt.
Inget av detta vill jag ha egentligen, men jag älskar Glossybox ändå.

Är någon sugen på att bli en glossy så finns här en länk http://www.glossybox.se/referal?CI=Mzg2NzA=

Kommentarer

  1. Jag har tagit en Glossy paus. Den här boxen ser ok ut i alla fall krämen från Body Shop.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte kommit till att vilja pausa än..men kommer säkert:) Har förexten testat ögonskuggan idag och den var riktigt fin. Man ska aldrig säja aldrig.

      Radera

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg