Glossybox Januari..hmm

Aldrig fått boxen så sent och är tyvärr inte så glad i den alls faktiskt.
Gorilla lipbalm köpte jag på Gekås sist jag var där, och jag har nyss gett bort det ena och har verkligen försökt använda det andra men tycker det luktar så mycket olja eller till och med härsken olja. Dom jag hade innan var exakt som denna, härsken hallon. Vet att man får skicka tillbaka den men vem orka skriva och scanna mm
Nedanför ligger en Mus skugga i färgen hyacint som är ljuslila och inte alls vad bilden visar.
Sen har vi Garlic från Absolute med vitlök som ska hjälpa upp svaga naglar.
Dove oxygen schampo och balsam med både det ena och det andra i..blä
Kueshi ansikts vatten som också innehöll en del skräp enligt mej och min filosofi:)
Vad som är bra med en box är ju att jag förhoppningvis får 2 stycken denna månad.
En LOVE box, men vad jag tror en grå Marsk skugga.
Och nu vet vi att det är nåt från The body shop, som vanligt...trist








Kommentarer

Populära inlägg