Ännu en misslyckad stämpling.

Man borde väl inte visa sina misstag, men jag vill ju komma ihåg dom i alla fall när det gäller något som banalt som manikyrer.
Tyckte tip your hat skulle vara lämpligt att stämpla på men ack vad jag bedrog mej.
Använde mej av Moyou´s punk platta och den var jättebra så inget illa om den. Och Kiko´s svarta lack.
Tycker inte att rött och svart i denna kombo gjorde sig alls. Och därför gick jag efter med en pensel med ett silverlack...dumt men jag tyckte det saknades något.






Och som vanligt tröttnar jag på vänsterhandens mönster när det är dax för högern och provar olika mönster på varje nagel där. Och som synes så är jag inte så rädd om min höger, knaprar och gör allt med den. Nu vet jag vilka mönster jag ska satsa på i framtiden i all fall.
Vet också att jag måste köpa mig en större stämpel, för dom jag har är för små för vänsterhanden.


Kommentarer

Populära inlägg