Hår pryttlar.

Jag är ju långhårig nu för tiden och har rätt tjockt hår, så detta att hitta dom ultimata snoddarna kräver visst letande. Köpte dessa på nicebeauty.com för ett tag sedan.
Hade hört och läst massor om Blax innan. 35 kr kostade dom och det mot dom 69 kr dom kostar på Kicks.
Jag köpte dom genomskinliga, 8 st är det och dom finns i svart och brunt också.
Det som ligger i den fyrkantiga asken är 3 stycken också genomskinliga, som små telefonsladdar om någon minns sådana gamla vi hade innan dom trådlösa uppfanns.
Dom har jag när jag har hela håret i en hästsvans och blaxen oftast om jag har en fläta.
Dom gick på hela 23 kr.
Sen köpte jag hårclipsen också för att ha när jag lockar håret. (47kr)
När vi nu rotat i allt här hemma och slängt en massa så hittade jag ett kort från när vi var i Egypten typ 5-6 år sedan, där var jag extremt korthårig med stripig lugg och polisonger och till på råga helt kolsvart i barret. Väldigt tuff frissa och fick nån kommentar om Lisbeth Salander...nåja
Tyckte det var snyggt då:)
Trevlig Söndag på er.

Kommentarer

Populära inlägg