Naobay natural & organic moisturizing peeling.

Peeling från spanska ekolyxmärket Naobay med 98,8% naturliga ingredienser. Partiklar från Acaiträdet exfolierar varsamt medan olivolja, sheasmör och sötmandelolja lugnar huden.
Testat den nu och den var skön , med behagliga korn i. Jag blev jätte len. Tror nästan inte jag kan minnas att jag haft någon peeling som känts bättre och skönare.
Älskar förpackningen med träkorken.
Om jag skulle betygsätta denna fick det nog bli en 4:a av 5 där 6 är superduper.
Ett minus är som med alla peelingar, att den är rätt odryg. Jag tar rätt mycket, blir en klick till armar en till bålen och sen till varsitt ben, kanske kör jag på med för mycket.
Glad att jag fick den, för den är rätt kostsam.
179kr för 100ml
Nu skrattar jag för mig själv, läste just i en glossytråd på FB att den är till ansiktet.
Nu kan man väl ha den till kroppen också men känns ju som ett onödigt slöseri. Tyckte ju den var lite odryg, till ansiktet måste den ju vara jättedryg ju:)

Kommentarer

Populära inlägg