Webshoppar jag handlat från och så...

Smink, hudvård och naglar mm.
Apotea: Idun, Apolosophy och apoteksgrejer.

Bornprettystore: Nagelprylar som redskap och lack.
Bangerhead: Hår, hud och makeup mm
Back to earth: Mineralsmink från Dalarna.
bySara: Handgjorda ekologiska hudvårdsprodukter med näring från naturen.
Beautyplanet: Hår, hud, makeup och doftljus mm
Brallis: Skönhet med mycket ekologiskt.
Beautybay: Skönhet fraktfritt över 130kr
Beautyplanet.se : Har handlat där och ok för mej, men hört en massa om dom....

Craycray: Inte köpt här ...än

elf: Billigt smink från England.
edgypolish: Nagellack i massor från världens alla hörn.
eleven: Har det mesta i skönhet.
esse: Härlig hudvård utan skräp.

Feelunique: Make up i mängder, åker ofta på svensk tull eller skattavgift, men dom skickar pengarna tllbaka om man visar dom kvittot. Mycket trevliga att ha å göra med.

iherb: Allt möjligt mer eller mindre naturligt, mycket billigt. Lång leverans bara.

JFR: Smink, smycken och kläder mm. Mycket snabb leverans.

Kicks: Svenska webshoppar är ju dyrare tyvärr, men Kicks har ju det mesta och snabb leverans+ 3 testers.

Moyou.com.uk: Underbara stämpelplattor och annat nagelnödvändigt.

Nelly: Kläder och en del smink.
Nicebeauty.com : Allt till hår och makeup bra priser och ok leveranstid.
Nordicfeel: Tvistar dom lärde om idag, har jag hört.
Oriflame: Smink och hudvård, men inte mycket jag vill ha från dom längre= poo

Skincity.se: Mycket trevlig butik, personal och produkter för alla, gillar deras lilla docka och testers. Man kan även göra en hudtest över nätet. 
Smink.net: Smink för alla är deras logga. Jag är lite kluven här då jag fick lite tveksam respons på min Sigmaborste som spretade från start och gör än.

Tvål: Handgjord hudvård som doftar ljuvligt, även en del smink mm
Tikei: Mineralsmink som jag gillar:)

Yves Rocher: Hudvård och smink, men mest poo.

Övriga:
Bodystore: Här köper jag kosttillskott, chiafrö mm
Campadre: Kan ha nåt kul märke med bra pris ibland.
Hormoni: Här köper jag min wild Jam kräm som hjälper mej mycket.
Let´s deal: Kan ha en del bra deals ibland.
Members: Samma som ovan, har köpt en del lack från dom.
Recomarket: Här köps rawfood som chia och nötter.
Siden Selma: Sidenkläder när dom är som bäst.
Sleep in silk: Sidenkläder när dom är nästbäst.

Har säkert glömt någon och lägger in fler när det händer mer
Vet du någon jag glömt, tell me please:)




Kommentarer

Populära inlägg