Idun Vatn mascara.

Ett första intryck: Har provat den 2 gånger och ja vad tycker jag. Hård borste är jag inte van vid längre. Guckan tycker jag väl är ok, men mina fransar blir just tubiga och inte långa eller böjda alls.
Om jag jämför den med Une green pride, så är det en jättestor skillnad. Av den får jag snygga och långa fransar.
Så om jag inte blir omvänd när jag testat den en längre tid, så blir det nog bara en ha på vattengympan mascara.
Att på kvällen ta bort den, verkade ju så lätt med bara varmare vatten än 38 grader, men det tyckte jag inte alls.
Provade med tvättlapp i tyg första kvällen, inte smart.
Andra kvällen använde jag bara fingrarna och vattnet ur kranen, gick bättre. Men kändes lite läskigt då hela långa bitar satt fast på kinderna innan det sköljdes av.
Vardagsmascara med betyg 3 av 5 för att den är vattenfast till 38 grader.

Kommentarer

Populära inlägg