Vattendekaler med fjärilar.

                                                                                              Basen är essie blossom dandy.
Jag testade några vattendekaler för första gången, ja om man inte räknar med kidsens vattentatueringar. Det var svårare än jag trodde faktiskt, kanade ju hit och dit.
Dom hamnade inte där jag tänkt och jag fick därför dutta i en sorts blomma så det fyllde upp lite.
Visar den fula höger handen också, som jag som vanligt gjorde lite annorlunda.
Sitter på femte dagen nu, som berget, men vill hitta på något nytt idag.
Jag kämpar verkligen med att inte knapra sönder mina fingrar och att peela och smörja ska ni veta, men ändå blir det inte bra.
Men jag är en hejjare att tvätta händerna hela tiden, är säkert en bov i det hela.

Kommentarer

Populära inlägg