You´re so FINE liquid eyeliner.

Glitterati från Elizabeth Mott.


Jag är ju ingen vän av flytande eyeliner eftersom mina ögon har vissa...begränsningar( haha) kul ord för ledsam sak. Och att jag också får mer och mer känsliga ögon.
Tunn mjuk pensel som ska vara lätt att måla skarpa linjer med, torkar fort.
Innehåller: 3 konserveringsmedel och aluminium bla...
148 kr
Provade den en cm på handen och hur jag än skrubbade fick jag inte bort den förrän dagen efter.
Svart med rätt mycket glitter i. Bara undrar hur man får bort den från ögonen, inget jag vill testa faktiskt.
Underlättar säkert om man har en ögonremover som tar bort vattenfast, det hade inte jag.
Men vore jag ung och inte orkade ta bort mejken efter en sen kväll, så är man ju målad och klar dagen efter.

Kommentarer

Populära inlägg