Dottern gästar med fina naglar enl mig:)

Hon målade dom hemma hos mej och med mina lack, så dom får platsa här. Hon hade China Glaze yellow polka dot bikini och surfin for boys, över essie blanc, vilket visade sig svårare än hon trott.
Hon svampade sönder det vita när hon duttade på det gul/orangea.
Gjorde om, gjorde rätt många gånger, men värt det.
Det är mycket knalligare i verkligheten.
 Jag såg direkt en Tequila sunrise.
Men vi tyckte att det saknades något så hon lade på ett nytt vitt glitterlack med sandfinish.
Och det blev riktigt lyckat. Superfint rent av.




Sorry för reklamen från stället mina barnbarn just då absolut ville ha lunch på.
Själv tog jag en kaffe. Finns ju inget jag kan äta på snabbhaken som finns i vår stad.
Vilket jag frågar om varje gång jag sticker in näsan där, har ni fått något kött och glutenfritt till mej att äta...oj svarar dom nästan alltid och ropar på hjälp.
Jo det finns ju pommes som vi just bytt olja på och då är den ju nästan helt utan gluten, eller en sallad utan något...mmmmums....nope

Kommentarer

Populära inlägg