Hemma igen och här kommer vår tripp i bilder.

Vi har haft en härlig vecka, och inte sparat på krutet någonstans.
Dom 2 första dagarna bodde vi hos min bror i Malmö, frossade i Sephora och Kicks mm på Emporia.
Bror min vet ju om mina laster och visar upp det Malmö jag vill se.

Var i en underbar butik som heter Green matmarknad ( tror jag) och ligger invid Turning torso. Man kan äta där också, men det blev inte så för oss denna gång.







Mitt i mot låg en god liten Italiensk glassbar, som vi faktiskt provade:)
Första kvällen köpte vid med oss sushi hem efter att ha sprungit runt i Emporia i flera timmar.
Satt en lång stund och beundrade mitt köp på Sephora, som jag längtat efter denna ickerena produkt:
Och eftersom jag tror på vad beautynördarna säger så halkade även denna med:
Vad jag tycker om dom kommer i egna inlägg alldeles strax i en blogg nära dej;)
Dag 2:
Mera Emporia och guidning i Malmö:

Min brors lampa.
Hans härliga balkong.( när det inte stormar)
Turning torso.
Zlatans villa till salu för 30 mille eller 60, olika åsikter där.
På Emporia åt vi lunch på Sultans Palace, en jätte buffé med massor av gröna rätter, samt många köttgrejer. Väldigt gott, bra och billigt.


Utsikten från resturangen.

Min middag på Vapiano. Sallad Nicoise.
Kunde inte låta bli, men svårt att äta runt kexen.
Makens Pizza.
Slut på dagarna i Malmö.
Återkommer med dagarna i Flensburg imorgon.











Kommentarer

Populära inlägg