Nordic cap nr NP47






Om någon orkat scrollat ner ända hit, så kan jag berätta att jag blev mer eller mindre påtvingad detta lack i skåne. Tjaa, bara att låna och måla med. Värdinnan för boendet tyckte att min essie pastellblå, var en tradig färg och denna var mycket snyggare.
Glöm säjer jag, men visst färgen är ju ok, men trist att måla med för den gav ränder och sen chippade det väldans snabbt.
Inget man blir så till sig av, men kanske kan man i alla fall platsa i Grön Onsdag.
http://vackerunderbar.se/

Kommentarer

  1. Måste hålla med om att ett pastellblått essie är att föredra, för min del både till färg och kvalité. :) NCoS's skimmer samt frostlack brukar kunna vara en riktig plåga när det kommer till applicering, och då är det svårt att få färgen att överväga. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var ju det första jag lackat med och ev det sista..men visst den gröna färgen är fin. Nu blir det kanske et pastellblå på Måndag ist:) den som spar...

      Radera
  2. Mycket snyggare på naglarna än i flaskan! Gillart! =)

    SvaraRadera
  3. Fin nyans men nog är ett babyblått Essie att föredra...

    SvaraRadera
  4. Nja, frost och ränder är ingen vinnare i min bok. Men ok nyans! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Frost och ränder står inte högt här heller...men kommer bättre:)

      Radera
  5. haha, ja där ser man, men vi är nog så överrens med lacket!!=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja eller hur...men grönt är skönt

      Radera

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg