Så har man blivit med sitt första Mac läppstift.

Överallt snackas det om hur fantastiska Mac läppstiften är och när jag fick min 20% på Kicks slog jag till. Det blev Therese Lindgrens favorit färg, som då är Faux,. Valde mellan Modesty, Brave och Faux. Dom är sådana där lagoma läppfärger, rosa/lila/brun/nudeaktiga typ..


Sorry för mitt avskavda lack.



Ett första intryck var: oj var den så här brun...vilken lätt hylsa och lite usch vad den inte smakar så gott.
Det andra intrycket var: ok inte brun kanske, men lite rosalilabrun, tycker fortfarande dom andra två sakerna.
Lätt att måla utan spegel, eftersom det inte är knalligt. Och det är rätt krämigt och skönt.
Kände dock pytte pytte lite som små stickningar i läpparna precis i början, men tror att jag kan vara lite känslig mot ricinolja, som den innehåller.
Fortsätter testa den och kommer hissa eller dissa.
Jag har ju dupes som inte ens kostar en tredjedel.
195 kronor på Kick´s(utan rabatt)
Ingen vidare färgåtergivning.


Numera får man ju välja sina 3 prover på Kicks, och jag har länge velat dofta på Black Opium, och en sniff räckte för mej.
Från Biotherm en BB för kroppen, doftar citronigt.
Sista är ett anti-redness serum, som jag inte behöver egentligen, men älskar ju märket.

Kommentarer

Populära inlägg