Blå Måndag med Manhattan Aquamania.

M birthday colours limeted edition.
Kan inte bestämma mig vad det är för blå, lite denim kanske, med en skvätt silver/guld skimmer i sig. Ett annorlunda lack, men kanske inte mitt snyggaste.
Hittade det på rea i Tyskland € 3,95
Det var så gott som opakt efter 1 lager, men ville jämna ut det lite och tog därför ett varv till.
Blir mitt bidrag till dagens blå manikyr hos Emelie, kolla in dom vetja här under.






Kameran lyckas bara få med silver skimmer, det guldiga kommer inte med, vilket är synd för det har lite guldigt grönt i sig.





Kommentarer

  1. Men det där var väl inte så dumt? Tycker det är fin färg och skimret är riktigt trevligt. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodå tack Lotta det är snällt och ok;)

      Radera
  2. Riktigt fin färg, mellan denim och petrol. På min skärm tycker jag iallafall att jag ser lite ljust guldgrönt skimmer =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, vad bra att det syns då, kanske bara är min skärm som är kass då:)

      Radera
  3. Härlig blå färg tycker jag! Förlåt att jag inte kommenterat tidigare, magsjuk :(
    Tack för att du var med på blå måndag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch fy då stackare, det är lugnt vet du. Tack för att du håller i det. Krya på dej.

      Radera

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg