Blommigare Garden dreams.,

Jag har så svårt att välja om jag ska "förstöra" en fin och ren lackning med att låta den vara ren eller att göra någon form av nailart på.
I detta fall så gillade jag verkligen satin känslan på garden dreams lacket från Depend, lite matt sådär.
Men ville samtidigt veta hur den tog sig ut med ett skimrigt lack ovanpå.
Så fram med stämpelplatta från Moyou, tropical 08 coral och ett lila metallack från p2, purple pop.
Ovanpå det tog jag sedan ett matt Mus lack jag fick från Glossybox, i senaste boxen. Vilket gjorde att satin känslan kvarstod.
Det var bara en smaksak om det matta skulle på eller icke och tog inga bilder på det utan. Jag gillade detta bättre. Har också klippt ner mina klor en bra bit, vilket känns mer lätthanterligt numera.









Kommentarer

Populära inlägg