Rawfood challenge dag 2.

Var rätt trött i morse då jag vaknade, senare än vanligt 8.00. 
Tog 1 glas citronvatten innan mitt fusk med en stor kaffe och en skvätt mellanmjölk.
Frukost: (Råsaftcentrifugerad) Juice 3 äpplen, 2 apelsiner, 5 stora morötter, en näve spenat, liten bit ingefära, 1 stjälkselleri och en bit gurka. Tillsammans 32 oz eller ca 900 gram.
 Babbel: är liksom lite tung i kroppen idag, men kan vara för stavgången igår också. Fryser igen, trots 18 grader ute och nästan 20 inne. Väger mig varje dag nu bara för att, 1 kg lättare idag.

Lät maken böja sig ner och plocka några liljekonvaljer åt mig igår, doftar i hela köket.
Lunch: Smodi på 3 stora bananer, halv mango, 3 nektariner, ca 3 dl urkärnade björnbär, 5 dadlar, 1 tsk kanel och några dl vatten.
Blev rätt mycket och rätt sött.
babbel: längtar efter nåt salt, och efter kaffe och chokladbit.
En undran är hur man ska hinna jobba och äta så här?

Middag: Regnbågssallad med dressing.

Babbel utan bild: Jag vilade en stund på eftermiddagen för jag fick en dundrande huvudvärk och mådde kasst, slet i hela kroppen. Ett tag tänkte jag ge efter och äta något (ägg:) men höll ut.
Fick bara i mig halva salladen och det var en pina att tvinga i sig det.
Åkte helt slut till farsgubben som fortfarande ligger på ava, släpade benen efter mig, dom var som spagetti. Men piggnade till efter några timmar. Åt upp resten av salladen och 2 bananer. Somnade läsande.

Kommentarer

Populära inlägg