Rawfood challenge dag 3.

Förbabbel:
Vaknade kl 9.00 vet inte när de hände sist, kroppen är helt slut, sov ju 10 timmar, helt sjukt.
Hade mina söner på lunch kl 11(dom jobbade i byn) stod och fixade risotto, rödvinssky, grillad fläskkarre och sallad åt dom och glömde för en stund bort mig själv;)
Var så säker på att det var juice idag med och tyvärr missade jag att det var.
Frukost: fat med jordgubbar, blåbär och 2 apelsiner som stod på menyn. Jag juicade apelsinerna och mixade sen med resten. Blev inte så mycket, men nu är kl 12.40 försöka vänta 1 timme till nästa mål.
Lunch: 5-7 bananer och kokosvatten mixas.+ (ev proteinpulver)
I mitt verkliga liv blir det nu kl 14,30 några bananer och vatten omixat.
Videon ovan är på dagens middag, håll till godo.

Middag: Nudelsallad med mangodressing.
Ska bestå av 5-7 zuccini, (jag tog 2) 4-5 mango( tog 2) lite salladslök i mitt fall gräslök, 1/3 avokado och lite färsk rosmarin.
Spiralizea zuccinin och mixat dressing, blanda och ät.

Babbel: Inte trött idag alls om man jämför med gårdagen.
Jag klarar bara inte av att äta dom mängderna Kristina tycker man ska göra, max hälften går i och då med matpaus.
Och jag saknar salt.

Kommentarer

  1. Menar hon att du ska äta 5-7 stycken zucchini?! Det är inte 5-700 g? Helt vansinnigt låter det isf:) spännande i övrigt. Jag försöker äta väldigt mkt grönsaker till vardags och kör smarta maten en hel del och det blir alltid många fler portioner än beräknat för jag blir så sabla trött på att tugga alla grönsaker efter ett tag. Fast känns helt ok att det blir lite mindre portioner...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nope, 5-7 st, men dom kanske är väldigt små deras..eller nej allt är ju big over där, så tvivlar. Hmm smarta maten har jag inte hört om, men visst är det jobbigt att tugga och tugga. Tar ju en halvtimme att äta nu mot 10 min annars;)

      Radera

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg