Rawfood challenge dag 5 och skolavslutning.

Frukost: Souljuice. ska innehålla 5-7 äpplen, 2-3 pressade citroner, 5-6 selleristjälkar, 1 gurka, 1 kålhuvud och en romansallad. Allt ska juicas. I mitt liv finns rödkål, äpplen, lite citron, sellerin, sallad och ingen gurka kvar. Fixar nåt liknande;)
Men på 2,5 äpplen, 2 selleri, halv zuccini, några rejäla bitar rödkål, salladsblad, spenat och lite citron. Blev inte mycket, men gott.

Babbel: Vaknade tidigare i dag men är rätt snuvig och det fast jag nu varit förkyld i flera veckor..lite lätt liksom.
Kollade vågen 2,7 ner..vill bli frisk också:)

Lunch: Fruktsallad på 6-7 olika frukter. Blev jordgubbar, mango, apelsin, ananas och banan. 
Babbel: skolavslutningsfika med jordgubbstårta till alla utom till mig, gick bra var inte ens sugen. Men ovanligt tidig lunch ca 11.30 och nu 15.00 är jag hungrig. Missade ta kort i villervallan.

Frukost.
Middag: Kålwraps.
Kålwraps enligt mig.
Babbel: var tvungen att göra mig en 1 bananglass med mynta, var lite hungrig, vid ca 17.00
I wrapsen har jag:
bara strimlad, gurka, morot, lök, spenat och toppat med gucka/tahinidressing, hackat tomat och basilika.
Kommer fuska med en liten honungsmelon och lite jordgubbar.

Hackade upp en halv röd chili och slängde på, hade även i en pressad vitlöksklyfta i dressingen, det gjorde susen.
Riktigt gott.




Kommentarer

Populära inlägg