Rawfood challenge dag 9.

Frukost: Smodi på morot och apelsinjuice (på flaska) spenat, banan och lite selleri.


Lunch: Lite fruktsallad.

Babbel: 1 hel mango, 1/4 vattenmelon och en stackars liten persika.

Middag: Lasagne.


Babbel: Hade jättebrådis till bion och kollade inte så noga i receptet och glömde lägga i champinjoner mellan lagren, men vet inte var jag fick det ifrån, för när jag läser nu på morgonen så ska inga champinjoner ens finnas med i receptet.
Detta är ca hälften av receptet från Kristina fullyraw, och jag har halva kvar i kylen. Får bli lunch idag eller middag.
Saknar salt och peppar, tycker inte att det smakar något.
Bion som jag trodde jag reserverat platser till visade sig att jag missat på något vis, eller tiden. Skulle visst vara där 30 minuter innan vi kom dit, men fick tyvärr andra platser. Tyvärr för att filmen var urtöntig och dåligt spelad... Jurassic bhlää
Fusk: unnade mig en halv liten popcorn som tröst.

Kommentarer

Populära inlägg