Björk conditioner.

Jag använder detta balsam just nu fast än det är dimeticone i. Får ta bort mineraloljorna ur håret sedan när detta är slut. För hur det än är med innehållet i den, så blir mitt hår mycket mindre frizzigt och mycket mer blankt och fint. Har det bara i längderna men oj vilken skillnad det är.
Betyg: 3 av 5 dimeticone drog ner det.
-------------------------------------------------------------------
 Nu kommer lite tyngre funderingar:

Jag har ju inte kört balsam-metoden på rätt länge, men har ju ratat shampoo med mineraloljor, silikoner och parabener mm i ändå.
I syfte att rena min kropp från mer gifter än nödvändigt.
Men jag är rätt svag när det gäller fåfänga saker och blir trött på mig själv när jag dras med i hetsen efter alla mejk nyheter från Nars, Mac, Too faced, U.D, Kat von D, Benefit mm
Var villade jag bort mig, när svängde jag bort från Une, Lilylolo, Maria Åkerberg. Var dom inte lika bra fast lika dyra, eller dyrare kanske. Ja jag måste grunna på det och kanske korrigera mig lite.

Kommentarer

Populära inlägg