Hallabaloomanikyr igen.

Här lekte jag ordentligt och som vanligt blev resultatet inget vidare, jag får inse att mina reumatiska händer aldrig kommer att bli bättre, inte min syn heller och fantasin tror jag också flugit sin kos. Men det ska ni veta, att inte ger jag upp för det inte..nope
Jag kommer att lägga upp mina manikyrer så länge jag har lust till det.
Men till detta blåa då. Ville testa mina nya vinyler, så en virl och en sicksack variant blev det. Men hade velat att det funkat bättre, men den rackarns virlen fastnade ju.
Sedan ville jag ha en sträng med dom nya kaviar pärlorna som kom i glossybox, och så fick det bli.
Ingen av mina "konstverk" sitter så mycket mer än max 2 dagar snart, så vem bryr sig;)
Värre är att jag glömde smörja händerna igen...




Tänker ta mej till Emelie och Blå Måndag med detta.
Vill ni också kolla in där så knacka här.



Kommentarer

Populära inlägg