Min hudvårdsrutin och lite svammel.

Har sett andra som bloggar som kommit hit där jag nu är.
Har kommit på att jag inget tillför med min blogg. Har ju haft den mycket som en inköp/recensions dagbok för mej själv och för den som velat läsa. Men nu när jag mest använder ett enda hudvårdsmärke och har en lacksvacka, så har jag inget nytt och kul att komma med. Ska åka iväg några dagar och ev komma hem med en ny livskamrat, kanske blir jag mer bloggnödig efter det. Och säkert har jag köpt på mej några lack och efter ett besök på Sephora så vet man ju inte, vad som följer med hem. Men det syns här efter helgen.

Nu vill jag visa min hudvårdsrutin:
På kvällen sminkar jag av och tvättar jag mej med denna mjölk som inte ens svider i mina ögon.
Rengöringsmjölk  - Hreinsimjólk

Efteråt använder jag ansiktsvattnet, som tar bort dom allra sista resterna smuts mm
Ansiktsvatten - Anlidsvatn

På morgonen och ibland till natten blir det :
Havets Mirakelkräm -Undur Hafsins Andlistkrem

Och:
Ögonkräm - Augnkrem

1 gång i veckan använder jag:
Ansiktspeeling

Och ca 4-5 dagar senare kör jag denna underbara:
Ansiktsmask Kur

Brukar ibland ta någon droppe av denna tillsammans med Havets mirakel(som dagkräm)
Morotsolja

Även denna använts flitigt just nu:
Läppbalsam -Lipbalm

Det var min ansiktsrutin, ska försöka lägga till min kroppsrutin imorgon.
Vill man läsa mer om produkterna, vill köpa mm så länkar jag till min andra blogg här.

Kommentarer

Populära inlägg