En liten eloge till iherb bara...


I Oktober gjorde jag en liten beställning som jag glömde skriva ut mitt riktiga förnamn på, glömsk som jag är. Fick paketet till min bys Ica, som jag vet att jag inte får ut paketet med nickname på. Ska försöka inte reta upp mej på det nu, men tycker att det är skitfånigt, en sak vore väl om det inte hördes på namnen att det var ett smeknamn....jaja hur som helst, så fick det ju lov att vända tillbaka till Usa igen. I Tisdags mailade jag dom och frågade på min svengelska hur det gick. Det hade inte kommit till dom utan fastnat i vår tull. Men vet ni, dom har nu satt över hela summan på mitt konto.
Love iHerb säger jag bara. Och köpte Überplattor med 15% på  Edgypolish för dom, men ska väldigt snart handla från iHerb igen.
Det kallar jag service.
http://www.iherb.com?rcode=TDG065


Kommentarer

Populära inlägg