Dieten då, kanske någon undrar...

Jo se förra veckan skulle det vara 2 vita dagar igen, alltså bara protein. Jag vägrade osaltad vit fisk med indiska kryddor. Så jag fortsatte äta 100 gram grönsaker och ägg, som i helgen gick över till räkor och havskräftor i allt för mycket salt.
Har ju hela tiden fuskat med ca 2 msk mjölk i mitt morgonkaffe samt inte tagit alla preparat som egentligen hör till.
För att jag ogillar all socker och dyra penningar det smakar.
Har mer gått över till att äta assiettmetoden och mer grönsaker, bönor, linser än fisk.
"Vanliga" människor som äter kött och fågel har ju så många fler alternativ än mej. Jag har ägg, fisk och bovete. Vägrar sojaprodukter och oftast tofu.
Äter kanske ibland lite mer av min egna kefir än vad som är tillåtet, man ska ju äta 10% turkyoghurt...
Ser sådär ut va, håller med. Men jag håller mej mätt på att äta liknade detta 4 ggr/dag. Men snart dags att ta prover inför läkarbesök, ska bli intressant.
Vad det nu blir för metod, så måste jag ner lite till.

Kommentarer

Populära inlägg