Glossybox Maj.

Boxen heter wing it, och jag var helt på det klara att det måste vara lösögonfransar med, hade jag rätt eller...
Visste redan att det skulle vara en ögonbrynspenna .
Vart väl inte direkt superexalterad över innehållet, 

Tycker det kändes lite fjuttigt, fransar, mask och penna var väl ordinarie storlek. Nagelbalsam från Trind( har jag för mej att jag fått tidigare) och en liten liten nagelolja, blev lite varuprover typ.

Ser fram emot Juniboxen som inte ska likna någon annan box vi sett. Något med en plats långt bort, som finns i verkligheten och som är rosa. Hmm Jaipur, kanske nåt från Rituals...
Linda Hallberg är inblandat, borde bli färgglatt eller sotigt.
Som vanligt länkar jag till min glossysida, för 139kr/månaden kan du också få hem min favorit surprise.https://www.glossybox.se/referal?CI=Mzg2NzA=

Kommentarer

Populära inlägg