Grön Onsdag med strulig Moyou.

Jag gillar verkligen den här färgen och det är synd att min kamera inte vill visa den ordentligt.
Här ser den lite blaskigt neongrön ut, men mer åt det blå hållet, i verkligheten är den mer knallig och lite mer åt ärtgrön fast neonig, om ni fattar något av den förklaringen. 
Den var kritig och då gjorde jag ju felet med att ha för tjocka lager vilket resulterade i bubblor i mängder.
Men blunda för bubblorna är ni snälla, det är en vacker färg.
Den heter Turquoise mint, ska jag väl skriva också.
Nu kollar vi om Karin har grön Onsdag va? Länk.


Lillfingret dunkade jag i då jag behövdes som barnvakt 10 min, då det inte hunnit torka riktigt, eftersom jag envisades med att använda Opi´s överlack som är så segtorkat.
På peken lade jag vita underpaltor, ville se om det gjorde skillnad i pop, men det var knappt synligt. Syns liiite på bilden ovanför.
Inte nog med att lacket strular, det gör också mina bilder, hur jag än försöker vill inte alla bilderna ligga centrerade rakt ner, fast dom gör det i utkastet.



Kommentarer

  1. Jag tycker att färgen ser jättesöt ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Emma, ja färgen var där inget fel på, bara på den som la lacket;)

      Radera
  2. Fin nyans, synd att resultatet blev så bubbligt. Bra anledning att visa det igen! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack men då ska jag nog stämpla den ist, på nåt annat, men smart där:)

      Radera
  3. Färgen är jättefin, synd på bubblorna.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg