Pronails Make waves, och Blå Måndag.

Äntligen lyckas jag tajma in en blå Måndag och här med ett sista lack från Edgypolish. Pronails make waves, är ett( enligt mig då) smutsigt, jeansblått, krämigt lack, utan nåt skimmer i.
Lätt att lacka, men satt inte så länge innan det började chippa tyvärr.
Minns inte om det var 2 eller 3 lager här, med essies gelöverlack på.
Jag tyckte om att bära det.
Nu hoppas jag det är en blå måndag, vi kollar här.





Det har varit en tuff helg både på den privata delen och det stora hela. Det hemska i Stockholm lade sorg på hela helgen. 
Jag funkar inte normalt än, och när man tänker på anhöriga och allt...

Kommentarer

  1. Snyggt! Synd på att det chippar snabbt bara! Stor Kram! Är själv stockholmsbo och det sätter spår när sådana här hemska saker händer.

    SvaraRadera
  2. Vilken fin nyans!
    Jag jobbar vid Gullmarsplan och såg verkligen hur folket bara strömmade bort från stan, både gående och bilar. Så hemskt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack E, ja man lär inte glömma det i första taget.

      Radera

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg