Kubiss no 65 och en klanta.

Mitt i vårt kortspel tillsammans med vännerna från Öland då vi var på Åland, for maken iväg som en raket in på affären brevid hotellet och fick tjejen där att i racerfart hämta fram 2 lack från lagret, detta är det ena:) Han gör sånt min knäppgök till make.



Irriterar mig på den lilla luftbubblan eller skräp som sitter på långfingernageln.
Men idag är det rätt fånigt att reta sig på, när just den nageln har spruckit längst med, i mitten, eftersom jag mitt klantarsel ramlade i går kväll och innan jag checkat om nåt var brutet så vet jag att jag tänkte att nej måtte nageln hålla då den tjongade in i trätrallen.
Så nu har jag sorg, vad gör det då för skillnad att axeln/nacken känns ur led, knät är som en boll och ena booben har värkt hela natten. Fingret värker värst.

Kommentarer

Populära inlägg