Björklöv och gröt.

Idag hade jag tänkt gå några steg till skogen och plocka björklöv för att göra ansiktsvatten, men huvva 10 grader och regn.Satte på värmepumpen för att inte frysa ihjäl. Sitter nu och peppar mej för att gå ännu färre steg och ge hönsen lite käk. Snart kommer yngsta dottern och vill ha håret eller utväxten färgad, nåt jag tycker är sååå trist.
Visste inte vad jag skulla äta till frukost eftersom jag glömt lägga mina Chiafrön i sin marinad igår kväll.
Gjorde en Kajsa Varg gröt på rågflingor,fiberhavregryn,pumpafrö,linfrö,fikon,hackat äpple och kanel ja och så vatten och salt så klart. Mosade en banan och hade som topping och till det min egengjorda hampa/cashewmjölk, riktigt gott och nyttigt.
I min hunger glömde jag ta bild men hittade denna fr alltommat.se

Kommentarer

Populära inlägg