Darling Diva Erotic City.

På Sminkan&Emmas blogg var den så otroligt vacker, tror dom hade 4 lager men jag fick ta 5 och hade nog kunnat ta ett par till(jag snålar nog)
Ett mellanting mellan blått och lila(mest blått) med fina glitter i. Har 2 lager SV men tar nog ett till . Vill nån se detta på fina bilder så kolla in Sminkan och Emmas blogg, dom kan ju det här med att ta kort. Jag använder min mobil och har ett knapra på nagelbandensflow just nu.
Inne men i soligt fönster.
Ute i skugga.
Ute i skugga.
I solen.

Skugga ute.
Lika som ovan men med alien.













Kommentarer

  1. Jättefint, gillar reflexerna av solen på de första bilderna! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, du har alltid en positiv kommentar du :) Tycker bilderna är hemska, men lacket är ju fint.

      Radera
  2. Men den är superfin i färgen, härligt djup!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är underbar, men så kassa bilder.

      Radera

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg