Lash P7

Idag fick jag mina serum och jag började direkt att testa. Jag återkommer varje Fredag i 6 veckor framöver  med att skriva hur det går.
Vecka 1.Nu var jag ju i Finland denna Fredag men nu hemkommen kan jag bara tala om att ingenting hänt på den här första veckan iaf.
Vecka 2. Tycker mej inte se ett dugg denna vecka heller, men det stod resultat efter 4 veckor, otålig är jag.
Vecka 3. Tycker att längden på överfransarna har ökat ett snäpp.
Vecka 4. Det är det lilla då, men helt ärligt så är det marginellt. Typ nada.
Vecka 5. Jag vet inte om det är serumet som gör det, men mina fransar på hö öga står lite åt alla håll, men som det känns nu kommer jag inte att köpa detta igen. En vecka kvar då...
Vecka 6. Kanske är mina fransar ovanligt sommarslitna och därav inte bättre resultat, men NEJ blir det, till Lash P7
Den är ju inte slut på långa vägar så jag fortsätter väl ett tag till.
Och så har jag ju faktiskt en till, som jag kan testa i vinter.
Men som det verkar idag efter dessa 6 v test, blir
 betyget: 1 av 5 där 6 är bättre än bäst

Med motivering: - inte längre fransar
+ lite tätare fransar
Dom känns i bättre kondition, följsamma inte torra.

Kommentarer

Populära inlägg